تبلیغات
پرسش مهر 95 - مدیریت خشم
پرسش مهر 95
بهترین‌ها، دیرخشم‌اند
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

مدیریت خشم

هدف مدیریت خشم کاهش احساس عصبانیت و برانگیختگی فیزیولوژیکی است که خشم باعث می شود. شما نمی توانید از دست مردم یا چیزهایی که شما را عصبانی می کنند رهایی یافته یا از آنها دوری کنید؛ شما نمی توانید آنها را تغییر دهید، اما می توانید بیاموزید که واکنش های خود را کنترل کنید. 

آیا خیلی عصبانی هستید؟

آزمایش های فیزیولوژیکی ای وجود دارد که شدت احساس های خشم را اندازه گیری می کند، اینکه تا چه حد مستعد و آماده خشم هستید و به چه اندازه می توانید آن را کنترل کنید. اگر شما هنگام عصبانیت طوری عمل می کنید که به نظر می رسد خارج از کنترل و ترسناک است، شما احتمالاً نیاز به کمک دارید تا راه های بهتری برای دست و پنجه نرم کردن با این احساس بیابید. 

آیا خوب است که به اصطلاح «همه چیز را بیرون بریزیم»؟

روانشناسان می گویند این یک اسطوره خطرناک است. برخی افراد از این نظریه به عنوان مجوزی برای آزار و آسیب دیگران سوءاستفاده می کنند. پژوهشگران دریافته اند از «خشم منفجر شدن» در واقع عصبانیت و تهاجم را بیشتر می کند و هیچ گونه فرصتی به شما یا طرف نمی دهد که مسئله را حل کنید. از همه چیز بهتر این است روشن کنید چه چیزی عصبانیت شما را آغاز می کند و سپس راهبردها و استراتژی هایی را در پیش گیرید که نمی گذارد شما به دره خشم پرتاب شوید. 

استراحت کامل

ابزارهای استراحت ساده و مطلق، مانند تنفس عمیق و تصاویر آرامش دهنده، می توانند احساس های خشم را آرام سازند. کتاب هایی وجود دارند که می توانند به شما روش های استراحت کامل را بیاموزند، وقتی شما این روش ها را آموختید، در هر وضعیتی می توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما همسری دارید که مانند شما عصبانی است، احتمالاً فکر خوبی است که هر دوی شما این روش ها را بیاموزید. 

گام های ساده ای که می توانید بردارید: 
  • نفس عمیقی بکشید، به طوری که تصور کنید نفس شما از «ته دل» برمی آید.

  • به طور آهسته عبارتی آرام بخش مانند «استراحت»، یا «سخت نگیر» در حالی که نفس عمیق می کشید پیش خود تکرار کنید.

  • از تصاویر استفاده کنید؛ پیش خود یک تجربه آرام بخش را یا از حافظه یا از تخیل تصور کنید.

  • تمرین های یوگا به شرط این که تنش نداشته باشند می توانند به عضلات شما استراحت داده و شما را آرام تر کنند. این روش ها را روزانه تمرین کنید. بیاموزید که هنگام بروز یک وضعیت پرتنش آنها را به طور خودکار بکار برید.




نوع مطلب :
برچسب ها : مدیریت خشم، خشم، پرخاشگری،
لینک های مرتبط :
رویا پویا
شنبه 29 آبان 1395
سه شنبه 17 مرداد 1396 06:45 ق.ظ
Greetings! Very useful advice in this particular article!
It is the little changes which will make the most important changes.
Thanks a lot for sharing!
یکشنبه 15 مرداد 1396 01:48 ب.ظ
I like what you guys are up too. This sort of clever work and coverage!
Keep up the terrific works guys I've added you guys to my own blogroll.
یکشنبه 15 مرداد 1396 01:40 ب.ظ
With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation? My website has a
lot of exclusive content I've either written myself or outsourced but it
looks like a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any techniques
to help stop content from being ripped off?
I'd certainly appreciate it.
جمعه 6 مرداد 1396 07:46 ب.ظ
Howdy just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the screen in Firefox.

I'm not sure if this is a format issue or something to do with web browser
compatibility but I figured I'd post to let you know.
The design and style look great though! Hope you get the problem resolved soon. Cheers
دوشنبه 21 فروردین 1396 05:19 ب.ظ
I am genuinely thankful to the holder of this web site who has shared this wonderful post at here.
جمعه 11 فروردین 1396 04:57 ق.ظ
Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem
to be running off the screen in Chrome. I'm not sure
if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I'd
post to let you know. The style and design look great though!
Hope you get the problem fixed soon. Cheers
چهارشنبه 24 آذر 1395 01:29 ب.ظ
واییییییییییییییییییییییی.عالییییییییی.خیلییییییییییییییی
رویا پویامممنون گلم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ